1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1913418

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2018-10-11
Bragd-Birger: Efter att ha sovit och grubblat färdigt efter förlusten igår så kan vi ju glädjande nog fortfarande konstatera att vi är på riktigt. På cmore snackar man efter match om att vi är det lag som ställt till det mest mot LHC i deras hemmaborg och jag tror att detta Timrålag kommer fortsätta knäppa "media eliten" på näsan. Sen säger jag bara komsi komsi LHC till NHK så skall ni få se på annat när grabbarna har den röda muren bakom sig! 💪💪😎

Man blir ju riktigt glad när man hör grabbarna heja på och jubla på bänken efter täckta skott tex. Gillar verkligen lagmoralen i det här gänget, man förlorar och vinner som ett lag.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.