Bragd-Birger: Efter att ha sovit och grubblat färdigt efter förlusten igår så kan vi ju glädjande nog fortfarande konstatera att vi är på riktigt. På cmore snackar man efter match om att vi är det lag som ställt till det mest mot LHC i deras hemmaborg och jag tror att detta Timrålag kommer fortsätta knäppa "media eliten" på näsan. Sen säger jag bara komsi komsi LHC till NHK så skall ni få se på annat när grabbarna har den röda muren bakom sig! 💪💪😎
Man blir ju riktigt glad när man hör grabbarna heja på och jubla på bänken efter täckta skott tex. Gillar verkligen lagmoralen i det här gänget, man förlorar och vinner som ett lag.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Man blir ju riktigt glad när man hör grabbarna heja på och jubla på bänken efter täckta skott tex. Gillar verkligen lagmoralen i det här gänget, man förlorar och vinner som ett lag.