1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1913423

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2018-10-11
mikenomad: Väl talat. Vi ska komma ihåg vilken urstark offensiv vi mötte, de har förvisso två matcher upp på oss men har producerat mer än dubbla antalet mål och har nio spelare som gjort fler eller lika många poäng som våra bäst producerande spelare. Det hade blivit tryck hur som helst. Ingen av målvakterna gjorde hade en stormatch, men då ska man tänka på vad Brattström mötte kontra Monstret. Vi har ingen Broc Little eller Sörensen, det var det jag syftade på när jag sa att Brattström trots allt kan ses som den moraliska segraren utifrån hur jämn matchen ändå blev.

Jacob Olofsson förresten, där har vi något.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.