1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1914334

Sv: Apropå nånting...
{297}: Håller faktiskt med dig där. Jag har varit en av dem som gapat efter mycket när det gäller publiksiffrorna. Allt över 3500 är bra för ekonomin. Och visst kommer det matcher som lär fylla arenan bra, jag tänker på mellandagsmatchen hemma mot Brynäs. Det känns som +5000. Ett par, tre såna matcher samt att vi ständigt ligger över budget på 3500 så får vi vara nöjda.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
tjobba: Precis. 4200 i snitt är inte ens historiskt sett uselt.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.