Hälge: Timrå har ju historiskt spelat sämre mot sämre motstånd men Rögles spel upplever jag inte som ett sådant spel vi haft problem med riktigt... Är det att vi inte klarar av att hantera Rögles överbelastning som jag tycker är den aggressivaste vi mött hittills månhända...
Yra höns gör en bättre insats än Timrå IK just nu. Sorgligt att se. Hybris? Det är 85% av spelarna som borde börja ta ansvar och göra sitt eget jobb precis nu! Vakna!!!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.