Nisse1: Dom spelar som vi. Fast snabbare. Det verkar som att Fredrik inte har något botemedel mot det.
Inlägg: 1915302
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2018-10-20
hubbenorlen: Mer som Malmö skulle jag säga, Mora tycker jag spelar precis som oss, fast bättre
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2018-10-20
hubbenorlen: ja det här ser inte bra ut! Ser ut som vi inte riktigt orkar hålla samma tempo som Rögle spelar i!
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2018-10-20
hubbenorlen: Vi behöver en back som kan hålla i pucken och leverera vettiga passningar.....Hoppas att det kommer in nån framöver.