1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1915311

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2018-10-20
Raggaren Putte: Det var ju det jag försökte poängtera, Rögle spelar inte som de lagen vi historiskt haft det bekymmersamt med... Och med ”sämre” lag syftar jag självfallet på det sättet lag med sämre spelarmaterial genomför sina hockeymatcher.

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2018-10-20
TIK-Lund: Nej men jag menade inte att du påstod det utan att det är andra som tidigare spånat runt det. Men det är att tappa ödmjukheten att bortförklara så, för vi är inte bättre än något lag i den här serien om vi inte gör jobbet 100%. Dvs som du är inne på så är det inget lag som har sämre spelarmaterial än oss på papperet.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.