Tänka sig att detta lag skulle bli sårbart när halva backbesättningen är trögfotade, en fjärdedel inte är av SHL-klass och den sista fjärdedelen antingen ojämna eller matchotränade...
Backhandflipp: Får man tillräckligt med pengar från aktierna så MÅSTE man använda lite pengar kortsiktigt denna säsong och värva in minst 2 backar med SHL klass, för detta håller inte. Yra höns, man är 2 mot 2 hemåt men ändå får man typ helt ostört komma på direktskott.... Nej den enda som hållt SHL klass sen start är Hampus Larsson, de andra blandar och ger för mycket tyvärr.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.