1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1915375

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2018-10-20
Raggaren Putte: förstår för övrigt inte dom som kritiserar Svedberg i den här matchen. Visst han kanske borde tagit ett av målen men våra bedrövliga backar släpper till, vadå? 3 frilägen? Nä den här matchen hade varit död och begraven efter 2 perioder om det inte hade varit för Svedberg.

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2018-10-20
{297}: Nej, om något så var det han som gjorde att det ändå var värt att kolla klart i 60 minuter. Tror dessutom att första målet styr på Törnqvist men är inte helt säker. För övrigt är det många forwards idag som inte gör en bra match, även om pratet här nu mest rör backarna.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.