OlliJanne: Jo som spelet ser ut nu så är vi back to försäsong... Typ eller nått.
Inlägg: 1915592
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2018-10-20
Sputnik: Nån klok tyckare har sagt att alla lag har dippar och det som skiljer agnarna från vetet är hur djupa dipparna blir och förmågan att tajma in dem där de gör minst skada (om det nu alls går att styra).
+ 6