Inlägg: 1915721
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2018-10-20
Kulltorp: många hänghuvven här just nu tycker jag. Ta en titt i tabellen, ett par vinster och vi är uppe i toppen. Vi har fortfarande överpresterat, poängmässigt, än vad som förväntades efter försäsongen.
Med det sagt kan man väl ändå konstatera att vi har problem. Men det visste vi också på förhand.
Med det sagt kan man väl ändå konstatera att vi har problem. Men det visste vi också på förhand.
+ 1
Men vi hamnar väl bara i det läge vi kan förvänta oss med den trupp vi har.
Man fick ju lite hopp i början tyvärr så tråkigt när det går sämre.