1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1915723

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2018-10-20
Kulltorp: många hänghuvven här just nu tycker jag. Ta en titt i tabellen, ett par vinster och vi är uppe i toppen. Vi har fortfarande överpresterat, poängmässigt, än vad som förväntades efter försäsongen.

Med det sagt kan man väl ändå konstatera att vi har problem. Men det visste vi också på förhand.

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2018-10-20
{297}: Gillar hur du skjuter in energi i gruppen, för att avsluta med sänkt huvud...:-)

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2018-10-20
{297}: Nu krävs lite jävlar anamma!; Vi är inte i den här serien bara för att delta som någon sa. Var det inte Örebro som skickade ner oss 2013 till HA? Vi är tillbaka och nu vill vi ha revansch i Behrns Arena! Om vi spelar bra och har lite flyt så kan det gå

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.