+ 14
Inlägg: 1915811
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2018-10-20
OsynligePucken: Det sägs väl att serien är ganska cementerad efter 10 omgångar? Ligger vi på 10e plats och får spela slutspel i år kommer jag skratta mig lycklig. Allt över kval känns som en stor seger tycker jag.
+ 2
En del av er lever i en bubbla ser det ut som, nej, ni vann inte sm-guld i våras, ni vann hockeyallsvenskan i våras, klart som fan det ser ut såhär i en serie som är högre än den.
Kärlek åt er alla <3 Ta vara på stunden, vem vet, allt kan hända i Ishockey och i livet generellt <3