+ 10
Inlägg: 1915794
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2018-10-20
{297}: Det är alltid psykiskt påfrestande att hålla på Timrå. Äter ständigt stesolid.
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2018-10-20
{Olle & Mikenomad}: Det fanns ingen form av kritik i mitt inlägg, om nu ngn trodde det.
Uppskattar alla Olles inlägg då han är väldigt rak och tydlig i sina inlägg.
Det var nog mer bara ett onödigt inlägg av mig, då det var så tydligt att han ville ingjuta mod i oss samtidigt som man kan känna hans oro.
Uppskattar alla Olles inlägg då han är väldigt rak och tydlig i sina inlägg.
Det var nog mer bara ett onödigt inlägg av mig, då det var så tydligt att han ville ingjuta mod i oss samtidigt som man kan känna hans oro.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2018-10-20
Ni ligger förfan 10a i Sveriges Högsta Ishockeyliga efter 10 spelade matcher, ni ligger på en "Slutspelsplats" :) Var glad för det, jag hade inte räknat mig det utav er, kanske att ni skulle pendla mellan placeringarna 13 och 14 ständigt men aldrig riktigt nå 12e platsen, typ som Leksands säsong 16/17, den bilden hade jag av er på ett ungefär.
En del av er lever i en bubbla ser det ut som, nej, ni vann inte sm-guld i våras, ni vann hockeyallsvenskan i våras, klart som fan det ser ut såhär i en serie som är högre än den.
Kärlek åt er alla <3 Ta vara på stunden, vem vet, allt kan hända i Ishockey och i livet generellt <3
En del av er lever i en bubbla ser det ut som, nej, ni vann inte sm-guld i våras, ni vann hockeyallsvenskan i våras, klart som fan det ser ut såhär i en serie som är högre än den.
Kärlek åt er alla <3 Ta vara på stunden, vem vet, allt kan hända i Ishockey och i livet generellt <3
+ 14
Vi har ett lag som ska klara ett kval och med det i åtanke tycker jag det ser lovande ut. Sen är det psykiskt påfrestande att heja på ett lag som (just nu) spelar dåligt men livet ska ju inte vara så himla enkelt heller.