Inlägg: 1915837
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2018-10-20
Kulltorp: det var inte dig specifikt jag riktade mig till, mer en allmän känsla av ”heaven or hell” här :)
Tycker den kommande matchen mot Örebro känns minst lika läskig, på förhand, som matcherna mot Rögle gjorde. Det vore klädsamt att plocka en trepoängare mot dom.
Tycker den kommande matchen mot Örebro känns minst lika läskig, på förhand, som matcherna mot Rögle gjorde. Det vore klädsamt att plocka en trepoängare mot dom.
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2018-10-20
Kulltorp: Mitt inlägg var inte alls tänkt att riktas mot dig personligen, det råkade bara bli så att jag svarade dig.
Uppskattar alla Olles inlägg då han är väldigt rak och tydlig i sina inlägg.
Det var nog mer bara ett onödigt inlägg av mig, då det var så tydligt att han ville ingjuta mod i oss samtidigt som man kan känna hans oro.