+ 5
Inlägg: 1916514
Svarskommentarer
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
Bragd-Birger: Våra vallningsförsök bakom egen bur är katastrof. Skicka Falk och Molinder på 3-vallars carambolekurs omedelbart!
Negativt: vi är usla i egen zon.
Helvete, så vi krånglar till det! Och Falks vallning...herregud.
Blir lätt uppgiven när jag ser detta. Vårt igelkottsförsvar verkar funka sisådär i SHL. Framförallt är vi inkapabla att snabbt spela oss ur press. T o m mot detta Örebro som är de sämsta checkarna hittills. Här måste Freddan tänka till och agera skyndsamt. Vi får i princip inga spelvändningar. Och det är för mycket stirra puck i defensiven.
Nej, det måste snäppas upp nu. Örebros uselhet till trots - annars åker vi hem med 0 poäng.
Kom igen nu, för faen!