1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614826 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1916507

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
{297}: yes och yes....nu fick vi lite tryck...

Svarskommentarer

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
Positivt: sämre motstånd kunde vi inte möta.
Negativt: vi är usla i egen zon.
Helvete, så vi krånglar till det! Och Falks vallning...herregud.
Blir lätt uppgiven när jag ser detta. Vårt igelkottsförsvar verkar funka sisådär i SHL. Framförallt är vi inkapabla att snabbt spela oss ur press. T o m mot detta Örebro som är de sämsta checkarna hittills. Här måste Freddan tänka till och agera skyndsamt. Vi får i princip inga spelvändningar. Och det är för mycket stirra puck i defensiven.

Nej, det måste snäppas upp nu. Örebros uselhet till trots - annars åker vi hem med 0 poäng.

Kom igen nu, för faen!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.