1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614847 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1916636

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
Jåkkinen: innan dess spelade vi jämnt med topplag. Lag har svackor.

Svarskommentarer

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
Molinder typ bäst, som sjunde back.
I övrigt No comments.

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
hubbenorlen: I hear you. Men, beror det på Timrå eller inställningen hos motståndarna? Tycker vi vunnit några matcher på en dos tur + überbra målvaktsspel. Känns inte som vårat spel kommer räcka till. Hoppas på en svacka o att vi reser oss dock!

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
hubbenorlen: eller så här dom andra lägen varvat upp. Samt insett att det bara är att checka oss högt så är vi ofarliga.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.