1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614847 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1916757

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
TIK-Lund: Jag tror du träffade spiken där 🤓

Svarskommentarer

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
Det här är inget SHL-lag. Värre än Wilda Väsby om ni frågar mig.
Det här laget skulle aldrig kunna inleda en SHL-säsong genom att inte förlora en hemmamatch fram till november! Aldrig!

Vad sägs om gåsmarsch till alnöbron och strömhopp? Vi kan sätta på oss törnekronor och bära kors av rostiga hockeyklubbor av gjutjärn på ryggen. Kanske några lyckliga Sundsvalls lokatter som kan piska oss blodiga på ryggen när vi halvnakna stapplar fram i rimfrosten.

Planera TIMRÅ ÅNGESTFESTIVAL NU!

Tänk att köra Ingmar Bergmans film Sjunde Inseglet på mediakuben!

Inser i min sorg att finkel är väldigt underskattat.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.