1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614831 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1916761

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
Raggaren Putte: Ja om stämningen är mörk här inne så är det nog mindre beroende på vilka spelare vi har på pappret än vad de gör på isen. Hur kan man tappa ALLT det man visade upp i de inledande matcherna? Där spelade vi snabbt oss ur knipa i egen zon och vi checkade fast motståndarna och vann alla kamper längs sargerna. Hur kan allt sånt bara försvinna??? I de senaste matcherna är det vi som blir fast checkade i egen zon och överspelade så fort vi försöker checka och när vann vi senast en närkamp?

Svarskommentarer

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
OlliJanne: Nån gång före Moramatchen tror jag det var. Som vi vann en närkamp. Annars är jag inte så förvånad över hur det ser ut, känns som en ganska logisk utveckling med tanke på det lag vi har i förhållande till motstånd. Som modomille skriver, överpresterat inledningsvis vilket är rätt vanligt med underskattade nykomlingar. Verkligheten kommer ikapp förr eller senare. Det märkligaste är alla här som plötsligt blev fartblinda och menade att kval var otänkbart för det här laget. Som såg det efter en promille av serien. Väldigt orutinerat.

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
OlliJanne:Kallas att man överpresterar i början utav serien.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.