1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1919493

Sv: HV71 - Timrå IK 2018-11-03
roger_sundsvall: Rinner iväg som vanligt. Så jävla dåligt så det finns inte.

Svarskommentarer

Sv: HV71 - Timrå IK 2018-11-03
Jåkkinen: Godnatt. Vi har verkligen en AS-trupp, även ledarna. Inget tyder på att det skall bli bättre under säsongens gång.

Sv: HV71 - Timrå IK 2018-11-03
Jåkkinen: Va fan är det för mening att hålla på?! Vi kommer ju aldrig att slippa andra perioder. Och så länge som dom existerar i hockey är ju Timrå körda.

Helt jävla otroligt.

Sv: HV71 - Timrå IK 2018-11-03
Jåkkinen: VARFÖR står ligans absolut kallaste målvaktsjävel i tredje matchen i rad??

Sv: HV71 - Timrå IK 2018-11-03
Jåkkinen: hahhahahahah fyfan vad bra. Hoppas soperna vaknar nu.....timeout va

Sv: HV71 - Timrå IK 2018-11-03
HV 71 - Timrå IK 2-0

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.