roger_sundsvall: Rinner iväg som vanligt. Så jävla dåligt så det finns inte.
Inlägg: 1919493
Svarskommentarer
Sv: HV71 - Timrå IK 2018-11-03
Jåkkinen: Godnatt. Vi har verkligen en AS-trupp, även ledarna. Inget tyder på att det skall bli bättre under säsongens gång.
+ 1
Sv: HV71 - Timrå IK 2018-11-03
Jåkkinen: Va fan är det för mening att hålla på?! Vi kommer ju aldrig att slippa andra perioder. Och så länge som dom existerar i hockey är ju Timrå körda.
Helt jävla otroligt.
Helt jävla otroligt.
+ 1
Sv: HV71 - Timrå IK 2018-11-03
Jåkkinen: VARFÖR står ligans absolut kallaste målvaktsjävel i tredje matchen i rad??
+ 3
Sv: HV71 - Timrå IK 2018-11-03
Jåkkinen: hahhahahahah fyfan vad bra. Hoppas soperna vaknar nu.....timeout va