Heisenberg: Men vi har Sveriges största mediakub och ganska säkert en hel del pengar på kontot..........Fy faan för att möta AIK i kvalet.
Inlägg: 1919507
Svarskommentarer
Sv: HV71 - Timrå IK 2018-11-03
Åh herre-gud!!! Så får man PP och då sätts Berglund och Boyce in direkt. Nu stänger jag fan i mig av, vill vi åka ur i år? Freddan får gärna förklara vad fan han tänker med!!!!!
+ 6