1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614775 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1919546

Sv: HV71 - Timrå IK 2018-11-03
Tikkare: om taktiken är att sitta med armarna i kors fram till kvalet i vår, då är det märkligt minst sagt. Och TIK aktien skulle presenterats och slutförts före seriestart. Kan inte vara positivt för den försäljningen med detta dyngspel.

Svarskommentarer

Sv: HV71 - Timrå IK 2018-11-03
Nisse på Mon: man kan inte bli så tvär dåliga på en gång..detta skit har med inställningen att göra. Första 5 matcherna krigade dom på som fan. Och nu verkar dom tro att dom är etablerat SHL lag och spelare. Börjar förstå varför Guter ville lämna. Det är nåt som inte stämmer i laget nu?

Sv: HV71 - Timrå IK 2018-11-03
Nisse på Mon: Det blir nog mycket hockey för oss i april också...men än har jag hoppet kvar att slippa kvala men det ser mörkt ut
Kom igen nu Timrå och snygga till siffrorna i alla fall

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.