Inlägg: 1919855
Svarskommentarer
Sv: HV71 - Timrå IK 2018-11-03
Perreman: Björn Hellkvist, MODO efter förlusten mot AIK hemma (2-6) " Vi har framförallt tränat på grunderna, spelsystemet och vår identitet som lag. Tittat på videos från gårdagen samt pratat en hel del på individuellt plan och som grupp" Vi måste försöka hitta tilbaka till det spel vi visade upp tidigare. Alla kommer in i svackor och det är viktigt att bryta det beteendet och lära sig något från resan. Timrå IK sitter i samma situation tycker jag så det är bara att kavla upp ärmarna och jobba vidare!
+ 2
Sv: HV71 - Timrå IK 2018-11-03
Hoppas ni kan studsa tillbaka till den poängfördelning ni hade i början av säsongen efter uppehållet. Timrå hör hemma i SHL istället för skitlag som t.ex. Karlskrona, Leksand och Rögle.
+ 7
Plocka in idrottspsykolog och ta med på matcherna kanske? Såg även att många såg uppgivna ut efter 3-0. Jag kan förstå det till viss del, men någonstans måste spelarna visa lite jävlaranamma!
Wedin visade att han vill, även Berglund såg jag vara förbannad ute i båset. Men de allra flesta såg mest loja ut och verkade mest vilja spela av matchen. Nej, skärpning på attityden. Hade vi varit på tårna och visat lite kamp under HELA matchen hade det kunnat se annorlunda ut idag.