1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1919813

Sv: HV71 - Timrå IK 2018-11-03
OsynligePucken: Exakt vad har mitt inlägg med att ni förlorar att göra?

Svarskommentarer

Sv: HV71 - Timrå IK 2018-11-03
Satt i Kinnarps och såg ett hungrigt Timrå i 1:a. Min HV-kompis såg även han att Timrå var hungrigare och först på puck. Som någon sa här var det här en match där första målet skulle bli viktigt, det märktes. Inte nog med att det i 2:a var två helt olika lag på banan så klappade vi ihop efter första pucken bakåt.

Plocka in idrottspsykolog och ta med på matcherna kanske? Såg även att många såg uppgivna ut efter 3-0. Jag kan förstå det till viss del, men någonstans måste spelarna visa lite jävlaranamma!

Wedin visade att han vill, även Berglund såg jag vara förbannad ute i båset. Men de allra flesta såg mest loja ut och verkade mest vilja spela av matchen. Nej, skärpning på attityden. Hade vi varit på tårna och visat lite kamp under HELA matchen hade det kunnat se annorlunda ut idag.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.