1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614763 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1919889

Sv: HV71 - Timrå IK 2018-11-03
Kulltorp: Det går faktiskt att toppa upp vår leading-line lite till. Skulle föreslå att vi kör med Berglund, Boyce, och Molinder där fram (med eventuellt inhopp av Madsen vid speciella tillfällen), samt Jalle och Prinsen bakom. Ge de chansen att starta i alla PP, BP, samt avgörande situationer minst fram till jul så ska vi nog kunna spela 0-0 åtminstone när de är inne.

Sedan kommer vi kanske släppa in en skock mål när övriga laget spelar, men det spelar ju ändå ingen roll då vi inte ska vinna våra fyra matcher förrän nästa år.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.