+ 5
Inlägg: 1920899
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Raggaren Putte: jag tror att Jonte snart får sin chans. Som du säger, det går bättre och bättre för Jonte. En rolig anfalls kombination vore Elias och Jonte. Helt säker att dom två skulle ge varann trygghet och fantasi i spelet.
+ 1
Unnar honom verkligen det, även om det så klart inte gynnar oss. Min dröm ligger snarare i att vi lyckas hanka oss kvar ett par säsonger och sedan att det blir NHL-lockout 2020-2021 och vi med Elias, Jonte och Lander i laget cruisar hem SM-guldet. Drömma får man!