{297}: Måste ju vara nåt sånt...
Inlägg: 1920934
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Det är ju på skämt såklart. Typ att Elias är så jävla bra att motståndarna riskerar skadas när han lurar dem. Avstängd pga för avancerade finter...
+ 1