Perreman: Västervik skall presentera nyhet idag och folk påstår sig dett Oskar Drugge i Västervik idag? Kan ju bara vara spekulationer men..
Inlägg: 1920957
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Ja vem vet...
Har ju knappt spelat nåt hittills. I alla fall väldigt lite. Tycker han borde fått lite mer chanser, framförallt i PP!
Vore om inte annat bra för Drugge själv o Allsvenskan kanske är mer passande för han då han får lite mer tid på sig o kan utnyttja sina skills bättre.
Har ju knappt spelat nåt hittills. I alla fall väldigt lite. Tycker han borde fått lite mer chanser, framförallt i PP!
Vore om inte annat bra för Drugge själv o Allsvenskan kanske är mer passande för han då han får lite mer tid på sig o kan utnyttja sina skills bättre.