Timråit H-sand: Haha råkade anmäla mitt förra inlägg. Aja kontentan var, bra att drugge blir kvar men dags att Freddan visar lite fingertoppskänsla och spelar in Drugge där han har sina styrkor. Som i Offensiva situationer med PP. Såg ju en del matcher med han i Västervik då jag bara bor nån mil ifrån. Hans styrkor sitter absolut i det offensiva där han var väldigt bra på att få igenom skott genom täck. Låt han styra lite på blå och va finurlig. ge han chansen att misslyckas lika mycket som man ger många andra spelare chansen som absolut inte har i ett PP o göra..
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Edit: så kom i lägget tillbaks... 😅😅