Reign in red: Svedberg är säkert ingen dålig målvakt, men det förväntas att han levererar varje match & igår var det väl inte hans fel att det stod 1-4, men mot Hv borta var han en katastrof. Tyvärr. Han skickar konstiga signaler till sina medspelare så fort det börjar ramla in puckar. Gamnacke & ett dåligt kroppsspråk...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Han skickar konstiga signaler till sina medspelare så fort det börjar ramla in puckar. Gamnacke & ett dåligt kroppsspråk...