Raggaren Putte: Då tar vi tre imorgon.
Inlägg: 1923238
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
TimraStockholm: Ja man får hoppas att Malmö är kvar nere i källaren imorgon. Tror att om vi kan få ledningen så kan det bli intressant.
+ 1