+ 6
Inlägg: 1923307
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: håller med om att Mora inte ser så vassa ut och om vi ponerar att dom är ett av lagen som kommer att kvala så bör väl Timrå/Rögle/Örebro vara det andra. Ingen enkel uppgift att plocka mer poäng än Rögle/Örebro. Tycker dom har en växel vi saknar men det är långt ifrån omöjligt.
+ 2
Malmö lär bli en diger uppgift. Men: allt att vinna! Bara att gå ut och jobba stenhårt.