1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1924436

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
Nisse på Mon: Nej vi är verkligen inte och kommer aldrig vara chanslösa under ett ev kval. Är du på riktigt eller? Nästa år så är dessa sopbackar borta då
Nubben kan skriva kontrakt för SHL och inte HA. Känns otroligt tufft nu men nej, vi kommer köra över alla HA lag.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
{4606}: Måste vara ironi. Måste vara...

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
{4606}: köra över allsvenska lagen? Så kändes det förra gången vi åkte ur, då kändes vi också flera klasser bättre än vad vi är nu.

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
{4606}: Chanslösa är vi inte men vi lär knappast köra över bästa laget i HA.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer