1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1926275

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
Reign in red: Svedberg tycker jag gör en blek insats ikväll. För många misstag och dålig returkontroll. Inte den räddare han hade behövt vara för den här klubben.

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
: tycker faktiskt ohårdegård varit riktigt bra ikväll...

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
{297}: Blev det soppatorsk efter första? Som många gånger tidigare möter vi ett dåligt hemma lag. Vi måste ta vara på det framöver.

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
Klockan går och vi har inte fått låna pucken på en hel period. Var är timeouten?? Jävla filmjölkshockey.

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
{297}: Är både Laxen och Wedda skadade eller har jag bara varit ouppmärksam?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.