1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1926311

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
{297}: Guldstjärnor? Varför inte ta steget ut och köra dit en idolbild på Ingmar Bergmans döden i svartvitt?

Har vi lite flyt kan Timrå få en biroll som digerdöden och pesten i den ryktesvis planerade uppföljaren av ångestklasdikern Sjunde Inseglet.

Mediakuben kan visa alla hedersamma förluster i svartvitt och slow motion med Kristina Lugn som kommentator. Våga ångest!

Nu kommer snart dom där killarna med tvångströjan, jag får en spruta och blir snäll i det madrasserade rummet på hockeypsyk.

Över 30 år som timråsupporter sätter sina spår...

Borde inte Timrås supportershop sätta typ sådana där hemska varningsbilder som finns på ciggpaket på TIK-prylar man säljer?

Det är aldrig för sent att ge upp!

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2018-11-28
Smokey: Jag är kär i dig.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.