Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Har vi lite flyt kan Timrå få en biroll som digerdöden och pesten i den ryktesvis planerade uppföljaren av ångestklasdikern Sjunde Inseglet.
Mediakuben kan visa alla hedersamma förluster i svartvitt och slow motion med Kristina Lugn som kommentator. Våga ångest!
Nu kommer snart dom där killarna med tvångströjan, jag får en spruta och blir snäll i det madrasserade rummet på hockeypsyk.
Över 30 år som timråsupporter sätter sina spår...
Borde inte Timrås supportershop sätta typ sådana där hemska varningsbilder som finns på ciggpaket på TIK-prylar man säljer?
Det är aldrig för sent att ge upp!