{8633}: Jodå, så är det. Men det sker från andra också.Vi har ofta kontrollen i egen zon, slår en passning till andra backen som missar i mottagningen...åsså blir vi av med pucken och hamnar i egen zon. Det händer ofta.
Det är bara ställa in sig på kval. Det här går inte. Timrå får ju inte in puckfan i mål. Skador som kommer. Ge mej fan på Laxen har en spricka i foten efter skotten han fick av Kinnwall. Då är han borta 2 mån. Hur länge orkar grsbbarna kämpa i uppförs backe hela tiden?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.