1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1929205

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2018-12-08
Kerstin_k: Jo helt klart, statistiken säger ju det. Brynäs är väl bäst i PP och vi sämst i bp, visst gjorde Brynäs mål på bägge sina numerära överlägen va?

Svarskommentarer

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2018-12-08
Jåkkinen: man måste börja agera nu. Känns som många frågetecken här. Vårat PP med kinnvall som back känns bra. Men PP uppställningen med #7 hardegård? Vem som helst ser ju att de inte är någon PP back. Blir ju mest tid i egen zon när den herren är inne. Har man lånat ut druggels? De lilla man sett så besitter han dom bästa första passen av våra backar enligt min åsikt.
Sen måste vi ju ta jobbet framför mål. Känns förjövligt detta

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2018-12-08
Jåkkinen: Det andra målet var i alla fall PP. 5 mot 0. Helt ny spelform inför den här omgången.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.