1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614819 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1929287

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2018-12-08
Reign in red: Kampen är bra, jobbet är bra. Men vi har ju bara en målskytt i laget tyvärr.

Svarskommentarer

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2018-12-08
Kulltorp: precis vad jag tänkte skriva! Vi har bara en som kan göra mål eller hota framåt som det så fint heter. Det här laget behöver verkligen spets för det är verkligen uddlöst och åter uddlöst!

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2018-12-08
Kulltorp: utan folk med ambitioner som Olle hade Timrå legat i division 3, sitta o försvara insatserna med att man har ett uddlöst lag och gör "jobbet" match efter match köper jag inte någonstans. Nu skriver jag det här i nuet utan reflektioner men fan vad besviken man blir alltså.

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2018-12-08
Tunga värld!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.