Nej men nu får ni ändå lugna ner er litegranna. Låt oss nu alla hålla handen och sjunga "We shall overcome!"
Fyra raka hedersamma förluster är ju inte fy skam. Dessutom var det ju ingen av de här matcherna vi skulle vinna enligt expertisen. Ingen av de andra 48 matcherna i serien för den delen heller.
Allt är enligt plan. Sämsta truppen, billigaste laget, jada, jada!
Huvet i sanden bara. Det kommer att bli så bra det här så!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Fyra raka hedersamma förluster är ju inte fy skam. Dessutom var det ju ingen av de här matcherna vi skulle vinna enligt expertisen. Ingen av de andra 48 matcherna i serien för den delen heller.
Allt är enligt plan. Sämsta truppen, billigaste laget, jada, jada!
Huvet i sanden bara. Det kommer att bli så bra det här så!