EXPLORERSMÅLAND: Ja som sagt något är fel, sker ingenting nu sänder man signaler att man är nöjd med det som sker just nu i föreningen. Det kommer kosta som ett diskbrock i ryggen med alla dess konsekvenser.
Agera nu för i helvete ni som bestämmer i Timrå. Freddan borde om han vill ha respekten kvar avgå nu. Han har tappat det här. Behövs ny energi i laget. Finns ingen glädje eller gnista i laget känns det som.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer