1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1929438

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2018-12-08
Raggaren Putte: ni som sett matchen... var detta en hedersam förlust där siffrorna rann iväg eller var det en Örebro match igen?

Svarskommentarer

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2018-12-08
OlliJanne: mittemellan dom skulle jag säga, det som är problemet är att vi gör 2 bra bortamatcher och förlorar med udda målet sedan följer vi upp det med 2 klara förluster sedan förlorar vi 2 nya med uddamålet så vi kommer aldrig närmre en seger.. en ond jävla cirkel som vi inte kommer bryta om inte ledningen agerar!

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2018-12-08
OlliJanne: Ärligt så gör man inte bort sig, men det är uddlöst. Det sista avgörande kvalitén finns inte där.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.