1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1929488

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2018-12-08
Nisse på Mon: Brynäs andra mål gjordes med 3 Brynäsare i Timrås försvarszon. Ingen Tik-are utom målis fanns i egen zon. Sanslöst dåligt försvarspel. Vad säger tränarna om detta faktum. Jag har tidigare klagat på att Timrå förlorat de viktiga tekningarna. Med viktiga tekningar menas tekningarna i egen zon och när man är en man mer eller en man mindre. Men nu har detta blivit mycket bättre. Man kan ju hoppas att de gör något åt försvarsspelet också. Vänligen, Duncan.

Svarskommentarer

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2018-12-08
Duncan: Ja, det var ett uselt byte som låg bakom den fadäsen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.