Jåkkinen: Bra period tycker jag. Vi jobbar och sliter, skapar lägen för mål men vi har för dåliga målskyttar just nu. Drugges misstag blev dyrbart vid 0-1. Tycker även att 0-2 var billigt då vi hade markering men gjorde inte fulla jobbet. Positivt att vi sliter och skapar, Jansson ser riktigt pigg ut. Kul!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Drugges misstag blev dyrbart vid 0-1.
Tycker även att 0-2 var billigt då vi hade markering men gjorde inte fulla jobbet.
Positivt att vi sliter och skapar, Jansson ser riktigt pigg ut. Kul!