En fråga, ni som påstår att det är så säkert att Timrå vinner ett kval mot Allsvenskt motstånd, vad har ni för grund för det? Minns hur tongångarna gick hos KHK supportrar förra säsongen. Vi har minsann slagit lag som Skellefteå m.m under säsong, så nog skall vi klara av ett lag från HA. Alla minns ju hur det gick. Står fortfarande fast vid att som helhet var laget starkare förra säsongen trots lägre division. Känner mig riktigt ångestfylld inför ett kval när det ser så här uddlöst och ihåligt ut...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.