Vår största brist: Avsaknaden av skridskostarka backar.
Konsekvens: Ständigt tvåa och stress med indianare i defensiven och forwards tvingats bromsa upp när väl back lyckas sätta igång spelet. Pucktapp i mittzon och mycket tid i egen zon.
Vad göra: Tjata, tjata och tjata samt pröva någon forward på backen. Johan Persson?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Vår största brist: Avsaknaden av skridskostarka backar.
Konsekvens: Ständigt tvåa och stress med indianare i defensiven och forwards tvingats bromsa upp när väl back lyckas sätta igång spelet. Pucktapp i mittzon och mycket tid i egen zon.
Vad göra: Tjata, tjata och tjata samt pröva någon forward på backen. Johan Persson?