1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614791 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1931688

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2018-12-21
Tikkare: Efter att Mora gick om nu är min känsla att vi stannar på jumbo platsen säsongen ut. Däremot slår hjärtat för Timrå ännu hårdare trots motgång.

Längtar till att sopa mattan av Oskarshamn i BE GEE HOCKEY CENTER.

Svarskommentarer

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2018-12-21
TimraStockholm: vi ska nog vara jävligt ödmjuka mot HA lagen.

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2018-12-21
TimraStockholm: Ja den här truppen har nog tyvärr sprattlat färdigt, dom gör vad dom kan efter sina förutsättningar men är inte bättre än så här.
Kanske dags att Nubben flyttar ner i båset för att stötta upp när vi iaf, inte har pengar till värvningar. Stackars oss!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.