Spunk: ja de blir nog sannerligen ingen mer speltid för pojken tyvärr. Tråkigt. Är en hård värld detta. Tur man är farsa till två döttrar som håller sig till hästsport. Annars hade man nog haft magsår själv.
EllaDa: Förstår dig. Nu är det visserligen elitidrottsmän som ska kunna klara div motgångar men jag förstår inte ledarskapet. Varför försöker msn inte utveckla/nyttja det positiva utan istället sänka ngn pga man hittar ngt negativt? Suboptimering i kubik
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.