1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1931773

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2018-12-21
Tikkare: Först är årets värvningar ett skämt, förutom första 5 omgångarna då samma värvningar var bra. Glömde agentenerna att säga åt Nubben att spelarna fungerar bara i 5 matcher? Sen så hade nog dessa usla värvningar stått sig rätt bra i HA vilket var tanken med denna trupp, du kan väl inte ha missförstått det med tanke på alla gånger Nubben utan känsla har förmedlat den saken?

Svarskommentarer

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2018-12-21
Jåkkinen: om man vill krångla till en diskussion bara för att svamla kan man göra det. Jag ids inte svamla med dej om den här saken. Vad tycker du själv om året värvningar? Dom var bra i 5 omgångar, men jag vill påstå att vi hade flyt dom första omgångarna. Med tiden som gått har det visat sig att dom inte håller måttet. Och varför försvann Guter te x? Och spritfete Jallas kan väl inte vara en lyckad värvning? GOD JUL på re!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.