Jobbade igår så fick se matchen via telefon i min taxibil och måste säga att kommentatorn igår var mycket bra, fick in bra observeingar och kul kuriosa mitt bland alla spel sekvenser 👍 Mycket bra! Nån som vet vad han heter??
Vet att det är samma som hyllade EP men bl.a "Han kanske är världens bästa junior" "Han kanske till och med är för bra!"
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Mycket bra! Nån som vet vad han heter??
Vet att det är samma som hyllade EP men bl.a
"Han kanske är världens bästa junior"
"Han kanske till och med är för bra!"