TimraStockholm: Första gången i ladan på 6år, underhållningen gick inte att klaga på! Fan det känns som jag käkat rivjärn och knådat singel men fir-ölen smakar då bra fint. Grattis och god fortsättning!
Ja Halleluja.. Det är sådana här halmstrån vi måste knipa om vi ska spela slutspel i vår.. Nu börjar pucken studsa vår väg igen.. Nu åk vi upp till Lule och krozza dom i Delfinen på freda!!! Älska Timrå IK i med och i MOTGÅNG och i vått och torrt ALLTID!! ❤ Lall On Lall On..
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.